final exam ?
28 September 2011, ϟ 0 shout(s)

o

itu first test aku kat uitm ni. memori la sangatkan ? haha..markah pun tak seberape. tapi aku masih ingat lagi tau betape cuaknye aku nak amik test tu. walaupun cume test je. haha.. lawaknye la rase jadi part 1 ni kalau dikenang balik. korang pun mesti ade memori mase jadi junior kan. same with me lah.

tapi now, aku dah masuk final exam doe. waaa... lagi cuak rasenye berbanding first test tu. ak nak share pengalaman aku time study week. seminggu sebelum exam. hik hik.. mula-mula semangat tak nak balik rumah sebab takut tak bace buku lah, main internet je lah, tido je lah, dating je lah. padahal duduk kat uitm terchenta ni pun same je dengan duduk rumah. aku habiskan seminggu duduk uitm ni dengan tengok drama korea ! habis lie to me, aku sambung pulak running man. ish..jangan ikut perangai aku ni. tak sedar cary marks dye seberape lah sangat. 

minggu exam la sibok nak bace buku. dah la cost aku ni semua kene bace, kene hafal. amik kau. tido pukul 12, pukul 1, kene bangun balik kol 3.30 pagi. berjage sampai subuh. pergh.. dye punye pressure dah mcm rase nak kawen cepat-cepat. haha.. ape kaitan kawen dengan exam kan ? okey. tu ayat aku senior bilik aku. aku copy je. btw, thanx pija dan kak syira sebab sudi teman aku berjage tengah malam sebab korang pun same macam aku. studi last minit. oke tak nak mengarut lagi dah. kbai<3

p/s : to all uitm studentssssss.....good luck k. jom kejar DL ramai-ramai. 








new past