doodle yang comel
12 April 2011, ϟ 0 shout(s)

jeng..jeng..jeng..
tadaaaa !!



doodle pertama saya,,

hahaha..cantik tak??aku tau comot kan..kan.....tapi ni la first time aku buat doodle. hak2..aku giler ngan bende ni sekarang. doodle..cute kan??aku rase chomel sangat...

ok..aku cite nape aku jadi cam ni. ni la penangan belog Liyana Lunia dan jugak belog biyarif story .
sangat tertarik dengan doodle dorang. sangat-sangat-sangat cantik beb. credit la kat dorang ni sebab aku banyak belajar dari tutorial yang ade dalam blog mereka. tengkiu~!

p/s: sebenarnya aku lukis doodle ni dengan badannye sekali..tapi rase tak cantik pulak bahagian badan tu.. ye la. kate pun baru belajar. mestila tak mahir lagi. jadi tanpa fikir panjang aku cut je badan dye. jadi la macam gambar kat atas tu..hik3....

new past