entri ucapan tahniah !
25 March 2011, ϟ 0 shout(s)

entri ni special sikit. ni enti untuk ucap tahniah kat mereka yang berkenaan..hee~
ucapan TAHNIAH kepada ;

SITI NOR LIYANA BINTI SUHAIMI
waa~ liyana..orangnye memang happy go lucky.
tahniah sebab dapat  dia antara calon SPM 2010 yang memperoleh 11A !
aku tak tau pulak brape A+ yang dia dapat sebab aku tak jumpe dia pun masa ambik result.
see..berbakul-bakul ucapan tahniah dia dapat..aku harap liyana dapat capai cita-cita dia nak jadi doktor.
tahniah LIYANA !

MY FRIEND, NUR AIN BINTI RAZLI
tahniah ain~! tengok,, ko dapat tebus balik kekecewaan time PMR hari tu.
7 A tu..
berbaloi ko selalu stay up malam-malam sampai 2, 3 pagi kan??
hee~tu usaha kau. tak macam aku. malas je kejenye.
boleh la ko majukan lagi bisnes family ko tu..
satu je pesan aku,, bile dah kaya nanti jangan lupakan aku tau !

KAWAN-KAWAN BATCH 13 KUSISS
tahniah jugak kat korang sebab dapat banyak A.
semua tu berkat usaha kita bersama..
thanks sebab tolong ajar aku. sabar dengan kerenah aku yang banyak tanye. pastu tak paham-paham ape yang korang aja. thanks kejut aku bile aku tido dalam kelas. hehe~
bestnye korang dapat naik pentas. banggakan mak bapak korang..
to 5 IMAN 2010
irsyad, latip, fazrullah, hidayah tahniah !!!
yang lain tahniah jugak. banyak bende kite buat same-same kan..
belaja.gadoh.makan sama-sama.kelas kita je yang stay kat hostel.
syafira,syafiqah,ain,aini,hidayah,linda 
semoga terus berjaya dalam hidup..

KAWAN-KAWAN DI KISAS, MRSM, SBP
result korang memang gempak la. siap masuk paper lagi..
TAHNIAH~!

UNTUK DIRI SENDIRI
waaa~saya dah ade lesen P..

ni pun nak ucap tahniah ke???
suke hati aku la.....

tahniah jugak result SPM tak bawah dari target.
TAHNIAH kepada semua~!

 






new past