dia semakin hampir ; 230311
21 March 2011, ϟ 4 shout(s)

salam..
bnyk benda nak cerita ni..hehe~

1. tumblr
hee~saya dah ade tumblr. apa itu tumblr??
Tumblr is a microblogging platform that allows users to post text, images, videos, links, quotes and audio to their tumblelog, a short-form blog. Users can follow other users, or choose to make their tumblelog private. The service emphasizes ease of use.
sumber;  wikipedia
alaa... sama macam blog. tapi apa yang aku tengok, pengguna tumblr biasanya tak buat post panjang2 macam blog. mereka banyak gunakan gambar. gambar menceritakan segalanya. eceh~
so, sape yang ade tumblr sila lah follow aku.
aku juga perlu tunjuk ajar korang untuk guna tumblr ni. hehe...
ye la aku kan baru kenal dengan bende ni.
2. super junior super show 3 di malaysia
kredit to encik google
 aku sangat jeleeesssssssss dengan orang yang pergi konsert suju ni..
nak pergi jugak !
tapi ye la. aku tak de duit. sob3..
hehe. tapi dah janji dengan my friend aisyah abdul hamid nak pergi konsert suju tahun depan.
tu pun kalau ak ade duit.
dan ni sangat cool bagi aku,
down by eunhyuk~

SPM !!
waa~
sangat cuak.
wish me luck k.
to BATCH 13 hwaiting !
kite dah usaha kan..
insya-Allah DIA akan bantu.




new past