bola dan bola; kelayakan olimpik
24 February 2011, ϟ 2 shout(s)

tahniah buat skuad kebanggaan Malaysia kerana berjaya menewaskan pakistan !
2-0

gol 1; WAN SHAHRUL NIZAM
gol 2; IRFAN FADZAIL

tapi malaysia sepatutnya boleh dapat banyak lagi gol
tak de rezeki. nak buat macam mane.
aku tak tengok perlawanan ni dari mula.
hehe.. lupe sebenarnye.
lagi 20 minit nak abis baru aku melekat depan tv. :(
tak pe la.
abis jek bukak computer buat blogwalking
then jumpe video nih


WTF !!
wa~aku tak suke mencarut. tapi orang macam ni selayaknya dicarutkan
suke hati dye je sepak jejaka pujaan malaya ni..
sure sume gadis2 melayu menjerit terpekik terlolong
* termasuk aku time tengok video ni. hee~ *
bukan sebab gol..sebab si KHAIRUL FAHMI disepak tanpa belas kasihan
ouch..aku pun terase betapa sakitnye..
nasib baik peha. kalau atas sikit,,
huru-hara jadinya satu-Malaysia esok
tak pe..tak pe..
nanti kat pakistan ko sepak balik dorang !
hahaha..keji tak keji idea aku..
MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA !
yeah..fighting!!

UPDATE :
banyak kali aku tengok video tu..
ade 1 soalan..
betul ke peha???
???







new past