we got maried
27 January 2011, ϟ 1 shout(s)


salam se-khamis! hehe.. sape dah tengok we got married angkat kaki. sebagai penganggur yang paling terhormat dekat rumah, aku dah mesia-siakan waktu dengan layan WGM ni. so sweet uols. terutama goguma couple ni.

now aku secara rasminye dah jadi seorang dari berjuta-juta fan cn blue. ni la penangan WGM. tengok. blog pon dah tukar pic yongSeo. pastu tukar lagu love light cn blue jugak..

satu yang aku suke pasal love light ni. yong hwa dah buat pengakuan malu-malu yang lagu ni special tuk seohyun. haha.. sume fans dorang tersenyum lebar. termasuk la aku.

walaupun lambat. aku ni ketinggalan la kirenye sebab rancangan ni ekceli dah lame dah. tapi aku da habis sume episode yang dah disiarkan tau.*nada bangge*

okeh..layan gambar je la uols

sweet potato couple


hasben yong sngt jeles klu anggota cn blue yg len cube nak mesra2 dngn hyun




new past